Nieuwe businesspartner: Emonts Jobcoaching & Personeelsadvies

24 januari 2017

Wederom presenteren we u vol trots een nieuw lid van de Businessclub: Emonts Jobcoaching & Personeelsadvies.

Emonts_jobcoaching.jpg

Iedereen heeft talenten, het is de kunst die talenten goed te gebruiken”

Hay Emonts over zijn onderneming:

Wat mag je van mij als job coach verwachten?

-        Ik begeleid mensen die niet zonder ondersteuning werk kunnen vinden naar een (betaalde) baan op de reguliere arbeidsmarkt en ga daarbij uit van de talenten van de deelnemer en zoek daarbij passend werk.

-        Daarbij bied ik een op zowel de deelnemer als de werkgever gerichte begeleiding. De werkgever geef ik uitleg over het te starten traject, de voorwaarden daarbij en ontzorg  met de formulierenstroom.

De waardering die je krijgt van klanten en werkgevers is heel mooi. Daar doe ik het voor.

Ik mag gerust stellen dat het een voordeel is dat ik een groot netwerk heb in Horst e.o.  Het benaderen van werkgevers is een belangrijke taak voor mij als job coach.

Mijn motto is: “Alleen kun je niets, samen kun je alles”. Ik zoek de samenwerking met andere partijen zowel lokaal en regionaal.

Emonts Jobcoaching & Personeelsadviesinfo@emontsjobcoaching.nl

Heeft u ook interesse in een lidmaatschap van de Businessclub? Neem dan contact met ons op via businessclub@rksv-wittenhorst.nl