Nieuwe businesspartner: HLB Van Daal

21 juni 2018

“Ondernemend, net als u”

Accountants- en belastingadviesorganisatie HLB Van Daal staat voor een praktijkgerichte en slagvaardige aanpak.  Bij HLB bent u op het juiste adres voor een vlotte, adequate en persoonlijke afhandeling van uw bedrijfseconomische en/of financiële vragen.

HLB_Van_Daal.jpg

HLB Van Daal heeft de ambitie om naast Brabant en Amsterdam ook in Limburg verder te groeien en de dienstverlening uit te bouwen. En vooral het kunnen blijven bieden van de beste kwaliteit voor hun klanten. De manier waarop HBL deze ambitie wil realiseren, is samengevat in vier kernwaarden:

• duurzaam
  • transparant
  • professioneel
  • betrokken

Accountants- en belastingadviesorganisatie HLB Van Daal heeft vestigingen in Breda, Dongen, Gemert, ’s-Hertogenbosch, Schijndel, Uden, Valkenburg a/d Geul, Waalwijk en Amsterdam. Er werken zo'n 250 professionals.

www.hlb-van-daal.nl

Welkom bij de Businessclub, Dhr. Reinier Meesters.  Heeft u ook interesse in een lidmaatschap van de Businessclub? Neem dan contact met ons op via businessclub@rksv-wittenhorst.nl