Nieuwe Hoofdsponsor: Parkhotel Horst

1 september 2012

Parkhotel Horst nieuwe hoofdsponsor

Wittenhorst kan terugkijken op een meer dan geslaagde sponsoravond. De grote belangstelling illustreerde dit dan ook volledig.

Voorzitter Ton Hagens was in zijn nopjes dat Sef Vergoossen bereid was gevonden om een actueel onderwerp te bespreken, nl.  “randvoorwaarden voor topprestaties”. Op een bijzonder boeiende wijze kon hij de aanwezigen duidelijk maken dat (top)sporten in teamverband niet zonder spelregels, normen en waarden, mentaliteit, etc. kunnen. Er zal aan de andere kant ook ervoor gezorgd moeten worden dat de faciliteiten in orde moeten zijn. Verschillende anekdotes kon hij in dit verhaal als voorbeeld meegeven.Wittenhorst was voor hem geen onbekende. Hij was in het verleden wel eens op het sportpark geweest in die tijd dat hij trainer van FC VVV was. Nu moest hij bekennen dat Wittenhorst niet zomaar een voetbalclub is. Resultaten en uitstraling geven een andere kijk op een vereniging. Onder luid applaus beëindigde hij zijn betoog.

Wittenhorst heeft sinds kort een andere website. Met de koppeling met Sportlink zijn er vele voordelen en mogelijkheden. De maker van de nieuwe site – Tim Cosson van Mindworkz – vertelde op deze avond het een en ander over de nieuwe website. Wittenhorst is erg content en blij dat hij dit op een voortreffelijke manier op zich heeft genomen en uitgevoerd. Het is vakwerk!

Na de pauze werd afscheid genomen van de hoofdsponsor Jansen de  Jong Infra. Deze onderneming heeft niet minder dan 6 jaar Wittenhorst gesteund als hoofdsponsor. Voorzitter Ton Hagens liet in zijn dankwoord deze jarenlange verbintenis de revue passeren. De aanwezigen lieten met een groot applaus de dank vergezellen.

Onze nieuwe hoofdtrainer Jan Lauers nam de aanwezigen en zeker de selectie mee naar de 1e klas.  Hij legde koeltjes en duidelijk uit dat het een groot verschil is tussen 1e en zeg maar 3e en 2e klas. De spelers moeten hiermee omgaan. Hij was benieuwd na de goede uitslagen in de bekercompetitie hoe de spelers dit gaan oppakken.

Een nieuw hoogtepunt was ongetwijfeld de bekendmaking wie de nieuwe hoofdsponsor van Wittenhorst gaat worden. De spanning steeg na een opwarmmuziekje ten top toen spelers – gekleed in het nieuwe tenue en trainingspakken – de zaal binnenkwamen. De naam Parkhotel Horst stond fraai afgebeeld op de mooie tenues. Wittenhorst mag er mee voor de dag komen.

Voorzitter Ton Hagens dankte de afgevaardigden van het Parkhotel Horst voor deze hoofdsponsoring. Onder het motto “Samenwerken en Verbinden” hopen beide partijen iets moois voor de gemeenschap neer te zetten.