Nieuwe versterkingen voor de Businessclub (deel 3)

23 mei 2016

Tot slot stellen we graag nog de twee nieuwste aanwinsten van de Businessclub voor het volgende seizoen aan u voor. Ook deze organisaties zoeken net als alle andere Businesspartners samenwerking en verbinding. Zo creëren we samen een omgeving waarin we samen sportief zaken kunnen doen.

-        Viduro

Viduro.jpg

Over Viduro

Viduro is een strategisch en creatief marketingbureau en communicatiebureau uit Noord-Limburg, dat staat voor:

Visie. Toekomstgericht en een eigen kijk op vraagstukken.

Duurzaam. Bestendig, betrokken en met respect voor onze omgeving.

Route. Via de meest effectieve weg het beoogde doel bereiken.

De kracht van Viduro ligt in het oplossen van strategische vraagstukken op het gebied van marketing en communicatie. De ondernemer, marketingmanager, projectleider of verantwoordelijke bij de gemeente, instelling of provincie wil graag die ene groep consumenten, zakelijke klanten of bewoners bereiken. Dit om een product of dienst bekend te maken of om een bepaald standpunt te beïnvloeden. Maar hoe? Juist, daarvoor is Viduro. Meer informatie vindt u hier.

-        Josten International BV

Josten_Logistics_International.jpg

Over Josten International BV

Josten International BV. is een internationale dienstverlener in de branche geconditioneerd transport & logistiek en kan bogen op een ervaring van ruim 40 jaar. Het werkgebied van Josten International BV beslaat een groot deel van Europa. Zo verzorgen zij transporten en de totale logistiek daaromheen van groupage, crossdocking en warehousing tot en met uitlevering op filiaalniveau. Dit alles geschiedt vanaf de variabele locaties in Nederland (Venlo) en Duitsland (Straelen-Herongen).

Interesse in lidmaatschap Businessclub?

Wilt u ook onderdeel uitmaken van een vruchtbaar en inspirerend zakelijk netwerk? Neem dan via businessclub@rksv-wittenhorst.nl contact met ons op voor meer informatie.