Onthulling kernwaarden Wittenhorst op Nieuwjaarsbal 2023

11 januari 2023

Afgelopen weekend was het Nieuwjaarsbal Nieuwe Stijl. Een gezellig avond zoals vanouds. Bomvol en knatsgezellig. Velen seniorenteams en commissies waren aanwezig, zelfs het damesteam van 'vreuger' was aanwezig. Na een glas champagne en een rondje beste wensen was het aan onze voorzitter Bart Joosten om de avond te openen en iets speciaals te onthullen.

Openingswoord door voorzitter

Bart had het over positieve en negatieve dingen afgelopen jaar. Het verlies van dierbare leden zoals Guus Janssen, maar ook over de kampioenschappen afgelopen jaar en de nieuwe hoofdsponsoren Van Tilburg, Energa en Raedts. Ook sprak hij over de groeiende businessclub met de mooie activiteiten, zoals het Tweede Kamer bezoek. De vele bestuurswisselingen waar we zeker tevreden naar terug mogen kijken. Maar ook de succesvolle sportplaatjesactie, de Avond van de Sport en vele diverse activiteiten zoals de Duitse avond en Kelderklasse toernooi. Bart heeft enkele weken geleden uitvoerig op het jaar teruggeblikt in zijn Wittenhorst jaaroverzicht . Lees daar vooral verder wat 2022 voor onze club in petto had.

De kernwaarden van Wittenhorst

In 2022 is er hard gewerkt aan het vormen van de kernwaarden van de club. In juni werden ze al uitvoerig beschreven op de website. Ze beschrijven waar we voor staan en wat we graag uit willen dragen naar buiten toe. Door bij het maken van de keuzes steeds de kernwaarden als uitgangspunt mee te nemen, blijven we dichtbij wie we zijn én willen zijn zoals met leden en vrijwilligers overeengekomen. Onze kernwaarden zijn Sportief, Vertrouwen, Betrokken, Vooruitstrevend, Samenwerken en Trots.

Laatst werden ze al gevraagd tijdens de Voetbalquiz, maar nu was het officiële moment dat ze voor altijd een plekje krijgen in onze kantine en iedereen ze kan bekijken. Met een smoesje werden Dion en Jeroen van ons eerste elftal naar voren gehaald. In plaats van een groot whiteboard, waren het de kernwaarden van Wittenhorst die daarachter schuil gingen.

Compliment aan de activiteitencommissie voor het organiseren van deze succesvolle Nieuwjaarsreceptie. We hopen volgend jaar weer zo'n mooi feest aan het begin van het jaar te mogen beleven.