Peter van Osch nieuwe trainer JO19-1

26 april 2024

Vanaf seizoen 2024-2025 is Peter van Osch de nieuwe hoofdtrainer van JO19-1. Hij zal de verantwoordelijkheid hebben over de trainingen en wedstrijden van dit belangrijke elftal binnen Wittenhorst. Het elftal dat op dit moment bovenaan staat in de competitie.

Peter brengt veel ervaring mee als trainer voor Wittenhorst. Hij heeft ervaring als hoofdtrainer bij verschillende verenigingen in de regio, en is sinds 2020 de trainer van de JO19-1 in Volharding, dat dit seizoen uitkomt in de 4de divisie. Zelf heeft Peter ook gevoetbald bij o.a. Volharding en Meerlo. Peter is getrouwd, heeft 2 kinderen en komt uit Well. Hij is waarschijnlijk voor sommige leden binnen Wittenhorst een bekend gezicht. Hij is 3 dagen in de week werkzaam bij de Weisterbeekschool in Horst als conciƫrge.

Wij zijn ervan overtuigd dat Peter een hele mooie toevoeging is aan onze club en wensen hem veel plezier en succes.