Sluiting sportpark / trainingen tijdens winterstop

8 december 2023

Het einde van het jaar nadert snel en het einde van de eerste helft van de competitie komt in zicht. Zondag 17 december zijn de laatste wedstrijden dit jaar. Daarna stoppen de trainingen en sluit het sportpark. Als het goed is heeft iedereen in de kaderapps eventuele afwijkende data ontvangen wanneer de laatste trainingen danwel wedstrijden zijn. Tijdens de winterstop zijn er verschillende activiteiten, de jaarlijkse voetbalquiz en natuurlijk op 6 januari de Nieuwjaarsreceptie. Bekijk het allemaal in onze agenda.

Vanaf 2 januari 2024 start Wittenhorst 1 met de trainingen en de overige teams kunnen vanaf 8 januari de trainingen hervatten volgens bijgaand schema. Om de grasvelden iets te sparen zullen we in januari  zoveel mogelijk op kunstgras trainen. Selectieteams trainen 2 keer en overige teams 1 keer totdat de competitie weer begint. De competitie begint 20 of 27 januari. Wil je dubbelchecken? Bekijk de KNVB Speeldagenkalender.

Als de weersomstandigheden het toelaten, zullen we vanaf 22 januari weer overgaan op het reguliere trainingsschema.

Alvast hele fijne feestdagen en tot in het nieuwe jaar!