Speel FC24 en win de eerste KNVB E_Beker

22 april 2024

De KNVB E_Beker belooft een spannende toevoeging te zijn aan de Nederlandse voetbalkalender. Dit digitale toernooi, gespeeld op FC 24 (voorheen FIFA) via de Playstation 5, verzamelt amateur- en professionele clubs uit heel Nederland om te strijden voor de allereerste E_Beker titel. Je kunt je nog steeds aanmelden.

Deelnemers tussen de 13 en 23 jaar kunnen zich met hun team aanmelden voor de voorrondes op 8 en 17 mei. Je kunt je nog aanmelden, maar ben er snel bij. De climax van het evenement vindt plaats tijdens Het Nationale Voetbalweekend op 31 mei in de KPN E_Room in Zeist, waar de beste acht teams het tegen elkaar opnemen. Het toernooi is via Jantje.gg en E_Oranje op Twitch live te volgen.

Vanuit Wittenhorst doen verschillende leden mee. Wij wensen ze heel veel succes en vooral veel plezier. Wint onze vereniging de KNVB E_Beker? Dan winnen we een Esportswall t.w.v. €3.000,-! Zet em op dus! Aanmelden kan via https://www.knvb.nl/aanmelden-e-beker