Sportpark klaar voor Shaktar Donetsk

3 juli 2016

Vandaag is de selectie aan Shaktar Donetsk gearriveerd voor een trainingskamp in Horst aan de Maas. Nadat eerder, als gevolg van de vruchtbare samenwerking tussen Hoofdsponsor Parkhotel Horst en RKsv Wittenhorst , teams als Galatasary, KRC Genk, FC Porto etc. in Horst hun seizoen voorbereidden nu dus de ploeg uit de Oekraine met de Portugese trainer Paulo Fonseca. Voor actueel nieuws , o.a. gespeelde oefenwedstrijden, over de ploeg verwijzen we naar http://shakhtar.com/en/

Oefenwedstrijd:

Afgelopen week speelde Shaktar een oefenwedstrijd tegen Vitesse, onder leiding van de nieuwe trainer Fraser,  en verloor met 2-0. Het ziet er naar uit dat Shaktar op 9 juli op Sportpark Ter Horst een oefenwedstrijd speelt tegen een Deense tegenstander. Hierover volgt nog nader bericht.

De trainingen:

De teamleiding van Shaktar heeft ons bevestigd dat dagelijks twee keer wordt getraind, de ochtendtraining is van 10.00 tot 12. 00 uur en de middagtraining is van 17.00 tot 19.00 uur.  Ale trainingen zijn vooralsnog openbaar.