Succesvolle zaterdag: uitdelen vrijwilligerspresentjes en oliebollenverkoop

10 december 2023

Zaterdag 9 december was het een gezellige drukte bij Wittenhorst. Naast dat er natuurlijk volop werd gevoetbald, kregen vrijwilligers een presentje én verkochten we oliebollen.

Donderdag 7 december was het de Dag van de Vrijwilliger. Een moment om even extra stil te staan bij de inzet van de vele vrijwilligers voor onze vereniging. De inzet van vrijwilligers lijkt soms vanzelfsprekend, maar dat is het zeker niet. Als blijk van waardering deelden we presentjes aan onze vrijwilligers. Ook via deze weg: een dankjewel aan iedereen die een bijdrage levert aan onze club!

Daarnaast werden er heerlijke oliebollen verkocht. Met elke verkochte oliebol gaat er een klein bedrag naar de club. Een win-win dus: voor velen een lekkere oliebol en voor Wittenhorst een financieel extraatje. Met de verkoop van maar liefst 1.400 oliebollen kijken we terug op een zeer succesvolle verkoop.