Super Sunday: Wittenhorst 1 schrijft historie!!!!!

18 november 2012

De kraker in 1D tussen de nr. 1 en 2 resulteerde voor Wittenhorst in een geweldige overwinning. Koploper Bekkerveld speelde mét Wittenhorst een interessante wedstrijd, waarbij de uitgespeelde kansen in het eerste bedrijf op één hand waren te tellen. Maar het spel was daarentegen zeer aanvaardbaar.

Na de pauze kwamen de bezoekers wat gelukkig op voorsprong. Eerst werd een buitenspelsituatie over het hoofd gezien en de daaruit ontstane situatie werd door een speler van Wittenhorst tot overmaat van ramp de bal in eigen doel gegeleden.

Daarna kwam Wittenhorst gedreven terug. Thom Derks kogelde met een hard schot de 1-1 binnen, waarna in de slotfase Tim Hattu aan een geweldige solo begon. Hij zette zichzelf in riante positie en uit diens schot was de doelman kansloos, 2-1.

In de lange naspeeltijd probeerde Bekkerveld de gelijkmaker te forceren, maar de beste kansen waren voor Wittenhorst. Het laatste fluitsignaal klonk als muziek in de oren. Door de overige uitslagen staat Wittenhorst nu alleen aan kop in de 1e klasse D. Nog nooit eerder vertoond in de historie van Wittenhorst!