Uitslagen eerste selectieteams zaterdag 11 maart 2017

11 maart 2017

Wittenhorst JO19-1 moest met 0-4 haar meerdere erkennen in OSS’20. Met enkele goede mogelijkheden op een voorsprong, werd toch de rust ingegaan met een achterstand. Na de rust was het met een man minder erg lastig om nog kansen te creëren. Volgende week volgt een kans op revanche in een thuiswedstrijd tegen nummer 3 Margriet.

De mannen van Wittenhorst JO17-1 hebben een unieke prestatie geleverd. Door op bezoek bij Sportclub Jekerdal met 0-4 te winnen, boekte de ploeg haar tiende (!) competitiezege op rij. De doelpunten werden keurig over beide helften verdeeld. Door deze zege wordt concurrent DVO op zes punten gehouden. Met nog zeven duels voor de boeg komt de titel dichterbij. Klasse, mannen!

Wittenhorst JO15-1 heeft in de topper tegen nummer 4 Sportclub Jekerdal de drie punten mee terug naar Horst genomen. Door twee treffers van Tom Smits werd er met 1-2 gewonnen van de directe concurrent. Er werd in de 2e helft met veel passie en beleving gestreden om deze voorsprong vast te houden. Het stukje scherpte en beleving wat de afgelopen weken werd gemist, werd vandaag weer teruggevonden. Door deze zege staan de mannen zes punten los van nummer vier Brabantia. Een top-drie klassering komt hiermee steeds dichterbij.

Koploper in 1e klasse A, Wittenhorst JO14-1, heeft haar favorietenrol tegen Deurne waar gemaakt. Door een keurige 5-0 thuiszege werd de dertiende zege van het seizoen geboekt. Na 14 speelronden staat er het mooie doelsaldo van 89 voor en 14 tegen. Op naar de 100!

De mannen van Wittenhorst JO13-1 hebben na twee wedstrijden zonder zege weer weten te winnen. Op bezoek bij Budel werd er keurig met 0-3 gewonnen. Na de wedstrijd sprak trainer Willem-Jan van Rens van een terechte zege; na een moeizame eerste helft werd er in de tweede helft goed gebruik gemaakt van de man meer situatie en werd er ook met meer felheid gespeeld. Door deze zege staan de mannen vier punten los van nummer vier NWC. Een top-drie klassering in 3e divisie E komt hiermee dichterbij. Gefeliciteerd!

Tenslotte heeft ook Wittenhorst JO12-1 weer weten te winnen. Thuis tegen Budel werd er een ruime 5-0 zege geboekt, waardoor de derde plek werd vastgehouden. Met nog zeven duels te gaan staat de ploeg van Noud Botden vier punten achter op koploper DAW. Volgende week volgt de topper tegen nummer 2 UDI’19. Ga zo door en zet ‘m op!