Verslag selectieteams zaterdag 2 september 2017

2 september 2017

Wittenhorst JO19-1 won na een lastige eerste helft uiteindelijk met 4-0 van competitiegenoot IVO. De 1-0 voor rust kwam op naam van Stijn Jenniskens. Een door de keeper verkeerd ingeschatte kopbal belandde in het net. Na rust liep het bij vlagen wat beter en kon de ploeg van Marcel Rooijmans via doelpunten van Luc van Kuijck, Jeroen Reijnders en Jeffrey Cuppen uitlopen na een comfortabele zege.

Wittenhorst JO17-1, de ploeg van Kevin van den Berg, is de bekerpoule begonnen met een 0-6 zege op bezoek bij Montagnards. In de eerste helft scoorden Gidi Kleuskens, Daan Driessen en Mohammad Al Imam. Na rust kwamen de goals op naam van Robbin Clabbers (2) en Sangay Tamang. De trainer sprak van een goede wedstrijd die qua score nog wel hoger uit had mogen vallen.

Ook Wittenhorst JO15-1 is het seizoen met een klinkende zege begonnen. De ploeg van (interim)trainer Richard Kleuskens won op bezoek bij SV Venray JO15-2 met 0-11. Bij rust was de stand al 0-7. Door deze zege is de ploeg die de laatste jaren de kampioenschappen aaneenreeg, ook dit seizoen goed begonnen.

Wittenhorst JO14-1, met nieuwe hoofdtrainer Peter Rijs voor de groep, won thuis met 5-1 van Sportclub Irene. Na een vroege voorsprong (doelpunt Jesse Verrijth) kwam Irene al vlug tot 1-1. Hierna zijn de mannen nooit meer echt in de problemen gekomen en kon via doelpunten van Omar Katolo (2), Nick Verdellen en Lars Engels de eerste zege van dit seizoen worden genoteerd.

De grootste zege onder de selectieteams kwam op naam van Wittenhorst JO13-1. De ploeg van Willem-Jan van Rens had niets duchten van tegenstander GFC'33 en kon gemakkelijk uitlopen naar een 13-0 overwinning. Een goed begin is het halve werk!

Wittenhorst JO12-1, met nieuwbakken trainer Jan Beijers op de bank, speelde verdienstelijk met 4-4 gelijk bij SV Venray JO12-1. Na een 0-3 voorsprong volgde een 4-3 achterstand welke nog werd omgebogen in een mooie 4-4 eindstand. Chapeau!