Verslag selectieteams zaterdag 30 september 2017

30 september 2017

Wittenhorst JO13-1 wint van VVV-Venlo JO12-1 !

Het Wittenhorst JO13-1 van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres heeft een topprestatie geleverd door in Venlo met 1-3 te winnen van VVV-Venlo JO12-1. De Venlonaren, getraind door de uit Meterik afkomstige Rick Houben, kwamen op een 1-0 voorsprong. Vervolgens namen de Horstenaren het heft in handen en werd er via doelpunten van Kayeal van Rengs en Jovanny Awad (2) uiteindelijk zeer knap met 1-3 gewonnen. Gefeliciteerd mannen, wat een topprestatie!

Het is Wittenhorst JO19-1 niet gelukt om haar eerste thuiswedstrijd om te zetten in een overwinning. Na een 0-1 achterstand bij rust, werd er uiteindelijk met 1-3 verloren van de leeftijdsgenoten van Volharding. Luc van Kuijck scoorde het Horster doelpunt. Volgende week krijgt de ploeg van Marcel Rooijmans een nieuwe kans op de eerste driepunter van het seizoen, dan gaan de Horstenaren op bezoek bij FC Oda JO19-1.

Wittenhorst JO17-2 heeft de goede start tegen JVC Cuijck geen vervolg kunnen geven. Op bezoek bij DSV JO17-1 werd er met 6-2 verloren. De mannen van Eric van Rens krijgen volgende week een herkansing wanneer er thuis wordt gespeeld tegen Olympia '18 JO17-1.

De mannen van Wittenhorst JO15-1 hebben haar eerste driepunter mogen bijschrijven. In een ware slijtageslag tegen Scharn werd er, zij het moeizaam, met 2-1 gewonnen. De oranjehemden kwamen met 0-1 achter, waarna Michel Hegger met een kopbal de gelijkmaker aantekende. De 2-1 kwam op naam van Maik Heijer na een perfecte steekbal van Mats van Biljouw. Gefeliciteerd mannen en houd dit vol!

Wittenhorst JO14-1 heeft haar eerste nederlaag moeten incasseren. Op bezoek bij het sterke UNA werd er met 4-0 verloren. De uitslag geeft geen goed beeld van de verhoudingen: de eerste twintig minuten waren de mannen van Peter Rijs oppermachtig en had het een ruime voorsprong moeten nemen. Vervolgens was UNA dodelijk effectief en speelde het de tweede helft erg sterk. Ondanks de nederlaag kunnen de jongens terugkijken op een sterke wedstrijd en wordt er met vertrouwen uitgekeken naar 'Unitas thuis'.

Het Wittenhorst JO12-1 van Jan Beijers wacht nog op haar eerste punten. In een thuiswedstrijd met ODC JO12-1 werd er met 2-5 verloren. In het begin hadden de Horstenaren veel moeite met de snelle en behendige voorhoedespelers van de ploeg uit Boxtel. Er werd met een 0-2 stand gerust. Na de pauze kregen de oranjehemden meer grip op de wedstrijd en werd het een gelijkopgaande strijd. Echter was de ploeg uit Boxtel efficiënter in de afronding. De treffers van Horster kant kwamen van Sam Peeters, assists van Siemen Weijers. Trainer Jan Beijers sprak van een goed herstel na de wedstrijd van vorige week. Ga zo door dames en heren, die overwinning komt vanzelf!