Voorbeschouwing De Valk

1 september 2016

Beste sportvrienden,

Na een voorbereiding van ongeveer 6 weken gaat zondag de competitie van start.

Zondag moeten we tegen De Valk laten zien dat we na de nodige trainingen, bosloopjes, oefenwedstrijden en bekerwedstrijden klaar zijn voor de competitie.

Gezien het spel en de resultaten in de voorbereiding, mogen we redelijk tevreden zijn met de stand van zaken tot nu toe.

Het zal zeker geen makkelijke wedstrijd worden, maar we gaan er uiteraard alles aan doen om de 3 punten in Horst te houden.

Ik nodig daarom alle supporters uit om aanstaande zondag aanwezig te zijn bij de 1ste competitiewedstrijd van het nieuwe seizoen!

Met sportieve groet,

Daan Hendriks

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 13.15 uur.