Voorbeschouwing eerste selectieteams zaterdag 1 april 2017

29 maart 2017

In een doordeweekse wedstrijd versloeg Wittenhorst JO17-1 afgelopen dinsdag Budel met 0-7.
Dit ging gepaard met goed voetbal: Sangay (2), Niek (2), Giel (2) en Jeroen scoorden.
Door deze zege bleven de mannen voor de dertiende keer op rij ongeslagen in de competitie en kwam de titel weer een stapje dichterbij. De volgende stap dient gezet te worden in een uitwedstrijd bij nummer 13 SV Meerssen. Deze ploeg werd in oktober nog met 5-1 verslagen.
Doordat nummers twee en drie DVO en Hoensbroek elkaar zullen treffen, kan het een interessant weekend gaan worden. Mannen, veel succes!

Na een teleurstellende reeks zal Wittenhorst JO19-1 de draad weer op willen pakken. Dit zal moeten gebeuren in een thuiswedstrijd (14.30 u.) tegen NWC, een ploeg die evenveel punten heeft als Wittenhorst. Om uit de onderste regionen weg te blijven tellen alleen de drie punten.
Met nog enkele wedstrijden tegen ploegen die dicht bij Wittenhorst in de buurt staan, beloven het nog spannende wedstrijden te worden. Komt dat zien!

Voor de mannen van Wittenhorst JO15-1 staat een speciale wedstrijd op het programma: uit bij koploper FC Eindhoven zal er gespeeld gaan worden in het Jan Louwers Stadion van het eerste elftal van FC Eindhoven. Ondanks dat de tegenstander nog ongeslagen is, liggen er zeker mogelijkheden. Bij de vorige confrontatie in Horst werd er met 2-5 verloren en kregen de mannen complimenten van de Brabanders voor de geboden weerstand. Mannen geniet ervan en geloof in een stunt!

Er breken spannende weken aan voor Wittenhorst JO14-1. Met nog drie wedstrijden voor de boeg hebben de mannen drie punten voorsprong op SV Budel, dat het ook qua doelsaldo af moet leggen (+77 om +57). Aankomende zaterdag staat er een prachtig affiche op het programma: in Horst gaat er om 12.00 uur worden afgetrapt in de derby tegen SV Venray, dat zich terugvindt op een derde plaats. In oktober werd er in Venray met 1-4 gewonnen.
Met de wedstrijd tegen Budel in het vooruitzicht moet er gewonnen worden. Komt dat zien!

In een thuiswedstrijd tegen nummer 11 Sportclub Jekerdal (13.15 u.) zal Wittenhorst JO13-1 haar tweede opeenvolgende zege willen boeken. Het beloven nog vier interessante wedstrijden te worden, daar de nummers twee (Unitas), drie (Wittenhorst) en vier (NWC) binnen 3 punten staan.
Er valt voor de ploeg van Willem-Jan van Rens dus nog zeker iets te winnen! Komt dat zien!

Na een overtuigende 5-0 zege tegen JVC Cuijk, staat er voor de mannen van Wittenhorst JO12-1 een heuse kraker op het programma: in Horst wordt er om 11.30 uur afgetrapt tegen nummer 4 SV Venray. Deze ploeg heeft slechts twee punten minder dan nummer 3 Wittenhorst. De mannen kunnen de wedstrijd met vertrouwen ingaan: in oktober werd er in Venray met 2-4 gewonnen. Met nog vijf wedstrijden voor de boeg is een top vier klassering zo goed als zeker en kan er ook nog omhoog worden gekeken. Komt dat zien!