Voorbeschouwing eerste selectieteams zaterdag 18 maart 2017

15 maart 2017

Wittenhorst JO19-1 speelt om 14.30 uur een thuiswedstrijd tegen nummer 3 Margriet. Aangezien de laatste drie competitiewedstrijden werden verloren, zullen de mannen gebrand zijn om een goed resultaat te boeken. De laatste weken zijn zowel Volharding als NWC tot op één punt genaderd. De noodzaak om punten te gaan pakken is dus aanwezig. Komt dat zien!

Na tien competitiezeges op rij staan de mannen van Wittenhorst JO17-1 inmiddels zes punten voor op naaste belager DVO. De volgende stap naar de titel zal gemaakt moeten worden in Maastricht. Om 14.30 uur spelen de mannen hier een uitwedstrijd tegen RKVVL/Polaris. Naast het opgedane vertrouwen in de afgelopen weken, kunnen de mannen ook buigen op een positief saldo tegen deze tegenstander: in september werd RKVVL met 2-0 verslagen. Met nog zeven wedstrijden voor de boeg komt de titel steeds dichterbij. Succes!

Vorige week hebben de mannen van Wittenhorst JO15-1 vertrouwen getankt door een uitzege bij concurrent Sportclub Jekerdal. In een thuiswedstrijd tegen Scharn (13.45 u.) krijgen zij de kans om de tweede zege op een rij te boeken. Op voorhand lijkt het een pittige wedstrijd te worden, daar de tegenstander op slechts zes punten achterstand staat. Daarnaast eindigde de vorige confrontatie in september in een spectaculaire 5-3 zege. Het beloofd een doelpuntrijke wedstrijd te worden. Komt dat zien!

De ongeslagen koploper in 1e klasse A, Wittenhorst JO14-1, gaat op bezoek bij Sportclub Irene JO14-1. Het vertrouwen in een zege zal groot zijn. Niet alleen vanwege de zegereeks, ook vanwege de eerdere ontmoeting in oktober: in Horst werd er met 8-1 gewonnen. Met nog vier wedstrijden voor de boeg komt een titel dichterbij. De noodzaak om te blijven winnen is echter groot, daar er nog wedstrijden op de rol staan tegen concurrenten Venray en Budel. Mannen, zet ‘m op!

Na een 0-3 zege bij Budel vorige week, hebben de mannen van Wittenhorst JO13-1 hun plek in de top-drie in 3e divisie E verstevigd. De achterstand op nummer twee Unitas ’59 is slechts één punt. Om deze ploeg onder druk te blijven zetten, dient er gewonnen te worden van SV Valkenswaard. Het beloofd een interessante wedstrijd te worden: deze ploeg staat slechts twee plekken lager. In oktober werd er in Valkenswaard met 0-3 gewonnen. Komt dat zien, zaterdag om 13.15 uur.

De kraker der selectieteams komt deze week op naam van Wittenhorst JO12-1. Als nummer drie in 1e klasse A gaan zij op bezoek bij nummer twee UDI’19/Beter Bed. Na 15 wedstrijden is het verschil tussen beiden ploegen slechts twee punten. Wittenhorst kan buigen op een positief saldo tegen deze tegenstander: in oktober werd er in Horst met 3-1 gewonnen. Mannen, geniet ervan en heel veel succes!