Voorbeschouwing SSS'18-Wittenhorst

8 maart 2017

Beste sportvrienden,

De carnaval zit er weer op en aangezien we afgelopen zondag een vrij weekend hadden, betekent dit dat we a.s. zondag weer mogen aantreden tegen SSS’18 uit Overloon. Op Sportpark de Raay heeft Wittenhorst het traditiegetrouw lastig. Het is inmiddels al enkele jaren geleden dat hier voor het laatst gewonnen werd. De laatste twee ontmoetingen werden dan ook terecht verloren.

SSS’18 staat sinds jaar en dag bekend als fysiek sterke ploeg met creativiteit in de voorste linie, al met al een lastige ploeg om te bespelen.

Op Sportpark Ter Horst won SSS’18 de eerste ontmoeting dit seizoen verdiend. De bezoekers waren destijds eigenlijk op alle fronten de betere ploeg. De eindstand kwam dan ook op 1-3 uiteindelijk, voor ons een wedstrijd om snel te vergeten.

Voor ons is het zaak om de positieve flow waarin we ons bevinden door te zetten. Ondanks de nederlaag tegen koploper SV Meerssen, waren we grote delen van de wedstrijd de bovenliggende ploeg en dit gekoppeld aan goed, verzorgd voetbal. Dit geeft de burger moed.

We zullen zondag meteen scherp en geconcentreerd voor de dag moeten komen om aanspraak te kunnen maken op een goed resultaat. Met veel passie, beleving en strijdvaardigheid (de Duitser zou zeggen: ‘Kampfgeist’) zullen we een heel eind komen.

Supporters, op naar Overloon, we hopen dat vele supporters ons komen aanmoedigen op het gezellige Sportpark de Raay!

Tot zondag!

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst:12.40 uur bij de Lange.