Voorbeschouwing SV Deurne - Wittenhorst 1

18 februari 2019

Beste voetbalvrienden,

Afgelopen zondag werd er uiteindelijk ongelukkig verloren van Bekkerveld. De Heerlenaren gingen efficiënter om met de sporadische kansen in deze bloedeloze wedstrijd. Voor ons is het zaak om ons weer op te richten (‘Mund abputzen und weitermachen’, zou de Duitser zeggen).

Komende zondag gaan we op bezoek bij het lastige Deurne. De thuiswedstrijd destijds werd weliswaar met 4-1 gewonnen, maar dit wil uiteraard niks zeggen voor komende zondag. Deurne zal zich ongetwijfeld willen revancheren voor deze nederlaag destijds, dus we zijn gewaarschuwd.

Supporters, allemaal op naar sportpark de Kranenmortel in het mooie Deurne!

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selectie Wittenhorst 1:

1. Sjors Witt, 2. Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 4. Will Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Joost Wijnhoven, 7. Rob Zanders, 8. Joost van Rensch, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 15. Dirk Scheres, 16. Joep Beurskens, 17. Ruud Meijers, 18. Thom Derks, 19. Reserve-keeper, 20. Lars Blenckers.