Voorbeschouwing SV Meerssen-Wittenhorst

22 september 2016

Beste supporters!

Afgelopen weekend was geweldig met een 2-0 overwinning in de derby tegen Venray. Een wedstrijd met een geweldige ambiance.

Voor rust deden we Venray nog geen pijn, ondanks de vele mogelijkheden. Gelukkig wisten Denny en Rob na rust de bevrijdende 1-0 en 2-0 te scoren. De punten bleven terecht in Horst. We hebben genoten!

We kunnen spreken van een goede start van de competitie. Met 7 punten uit 3 wedstrijden zijn we terug te vinden op een derde plaats in de ranglijst. Daarin scoren we 4 doelpunten en is er nog geen tegendoelpunt gevallen. Het is nu zaak dit door te zetten.

Zondag staat de wedstrijd tegen SV Meerssen op het programma. Met de volle 9 punten is de ploeg van Tini Ruijs 'op dit moment' de koploper van de eerste klasse D.

De eerste topper van het seizoen is een feit.

Samen gaan we er alles aan doen de 3 punten mee te nemen naar Horst. Net zoals afgelopen weekend hopen we jullie in groten getale te begroeten in Meerssen om 14:30.

Met sportieve groet,

Jeffrey Spee

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus 12.15 uur ING-bank.

Adres sportpark: SV Meerssen: sportpark Marsana, Proost de Beaufortstraat 1, Meerssen.