Voorbeschouwing VV Schaesberg-Wittenhorst

11 mei 2017

Beste supporters,

Het seizoen krijgt voor ons nog een mooi toetje dankzij de overwinning op het Minor van Amin. Weliswaar pakt Meerssen de periode maar die nemen wij met alle plezier over dankzij onze hoge positie op de ranglijst. Jan Lauers zal door de nacompetitie nog minimaal 1 thuiswedstrijd te zien zijn in Hôrs!

De wedstrijd van komende zondag tegen 'Sjaesberg' gaat in principe nergens meer om,  echter willen we als groep een goed resultaat halen. Wittenhorst wil namelijk gewoon tweede worden.

Voor de echte liefhebber van amateurvoetbal raad ik aan naar het Zuiden af te reizen. Daarnaast kunnen de Feyenoord-fans ook beter naar het zuiden komen, aangezien wij geen teleurstellende wedstrijd op de mat gaan leggen. Wie weet tot zondag en na de wedstrijd drinken we een biertje met onze Ajax-goalie John Tissen!

Adres: sportpark Strijthagen, Hofstraat 5 in Landgraaf.

Sportieve groet,

Bart Spreeuwenberg

Noot van de redactie:

Met Susteren gaan Schaesberg en Wittenhorst 1D vertegenwoordigen op landelijk niveau om de strijd aan te gaan met nog 22 andere ploegen uit de overige districten. Er zal in de eerste ronde 4 poules worden samengesteld van 4 teams en 2 poules met 3 teams (periodekampioenen plus de nr. 13 en 14 van de Hoofdklassen A en B. De 6 poulewinnaars gaan over en strijden in 2 poules van 3 met als inzet dat de beide winnaars promoveren naar de Hoofdklasse.

Dat de wedstrijd zondag tegen Schaesberg toch geen wedstrijd om des keizers baard is bewijst het volgende.

Het hoogstgeplaatste team in 1D (dat is momenteel Wittenhorst) zal in de eerste ronde 2 thuiswedstrijden spelen en slechts 1 uitwedstrijd. Dit voorrecht zullen de spelers zich niet laten ontgaan.

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus om 12.15 uur bij Gemeentehuis.