Voorbeschouwing ZSV-Wittenhorst

8 september 2016

De kop is er weer af. De openingswedstrijd van de competitie 2016/2017 tegen VV De Valk uit Valkenswaard was er voor ons meteen eentje om naar uit te kijken. Een aardige tegenstander te gast die normaliter zal meestrijden om de bovenste plaatsen en voor ons gelijk een aardig meetmoment.

Als we terugkijken naar afgelopen zondag mogen we al met al tevreden zijn met dit resultaat. Er waren weliswaar enkele goede mogelijkheden om de wedstrijd winnend af te sluiten, maar achteraf mogen we onze doelman John Tissen ook dankbaar zijn voor een schitterende save in de slotminuten.

Het eerste kwartier van de wedstrijd nam met name De Valk het initiatief, zonder echt gevaarlijk te worden overigens. Gaandeweg namen wij het initiatief in handen en werden we sterker en sterker. Dit resulteerde in enkele mooi uitgespeelde kansen, echter het vizier stond deze middag niet op scherp. De uiteindelijke 0-0 was tenslotte een terechte uitslag.

A.s. zondag 11 september staat er met ZSV als tegenstander wederom een boeiende wedstrijd op het programma. Afgelopen seizoen speelden we thuis 1-1, waarin ZSV destijds duidelijk de bovenliggende partij bleek. De uitwedstrijd in april werd daarentegen wel gewonnen met 1-3, op dat moment broodnodige punten gezien de ranglijst toentertijd.

ZSV begon het seizoen afgelopen week met een 2-0 nederlaag tegen het sterke SV Meerssen en zal ongetwijfeld tot op het bot gemotiveerd zijn om zondag voor eigen publiek een goed resultaat neer te zetten. Voor ons geldt dat we met veel vertrouwen afreizen naar Zeilberg en hopen dan ook dat vele supporters ons komen aanmoedigen op het immer gezellige en sfeervolle sportpark de Kranenmortel!

Tot zondag!

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 7 Rob Zanders, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst 12.30 uur de Lange.