Voordelig naar VVV – MVV, 22-1-2017, 14.30 uur

12 januari 2017

Leden van RKsv Wittenhorst kunnen voor een gereduceerd tarief een thuiswedstrijd van Partner Club VVV-Venlo bezoeken. Hiervan gaat ook weer een gedeelte van de opbrengst terug naar uw club. Zo bezoeken de leden van Wittenhorst goedkoop een thuiswedstrijd van VVV-Venlo én steunen zij uw amateurvereniging!

Op zondag 22 januari speelt VVV-Venlo thuis tegen MVV, een echte derby! Wittenhorst JO-12 gaat voor de penaltybokaal in de rust.

Let op, voor deze wedstrijd geldt een 1 op 1 ClubCard verplichting dus een namenlijst met alle aanwezigen is verplicht bij het bestellen van kaarten. Bestel tijdig om als groep samen te kunnen zitten.

Samengevat:

Kaarten (minimale bestelling van 5 kaarten) kunnen tot 12.00 uur op vrijdag 20 januari besteld worden via e-mail ticketing@vvv-venlo.nl  met vermelding van:

- Clubnaam;

- kopie legitimatiebewijs contactpersoon

- Team;

- Welke thuiswedstrijd/datum;

- Aantal kaarten / tribune;

- De namen van de personen waarvoor de kaarten bedoeld zijn.

Betalen kan bij het afhalen van de tickets. Op dat moment zal er een afrekening gemaakt worden.

VVV-MVV, jij bent er toch ook bij!