Vrouwen 1 KAMPIOEN en Promotie naar 3e Klasse

22 mei 2016

Voor de laatste wedstrijd was het scenario duidelijk, er moest gewonnen worden. Met een volle Wittenhorst bus werd afgereisd naar Kelpen-Oler, om de laatste en allesbepalende competitie wedstrijd tegen VV GKC Vrouwen 1 te spelen.

De wedstrijd begon nerveus, Wittenhorst was sterker scoorde na een assist van Sanne al snel via Maud  de 0-1, maar was in het vervolg slordig. Het was kantje boord, maar uiteindelijk werd de 0-1 toch over de streep getrokken. Proficiat dames, een prachtig seizoen afgesloten met het kampioenschap en promotie!

Coach Ron van de Broek is na afloop een gelukkig man. De man die jaren lang trainer was van SSS’18 Vrouwen 2 en dat team van de 5e naar de 2e klasse begeleidde en twee jaar geleden Vrouwen 1 “oppakte” boekt hier mee alweer een mooi succes.  Op naar de 3e klasse!