Wedstrijdverslag Wittenhorst VR1 – VV Trekvogels

6 februari 2024

Zondag 4 februari speelden de vrouwen van Wittenhorst een oefenwedstrijd tegen hoofdklasser  VV Trekvogels uit Nijmegen. Dit team staat vierde in de competitie nu, dus de competitie vrije zondag wordt goed benut met een uitdagende wedstrijd.

Na twee minuten een strakke uittrap van Celine Roeffen op Chantal Baghuis die makkelijk afrondde naar de 1-0 .  In minuut 23’ scoorde Trekvogels de gelijkmaker. Na rust kwamen we goed uit de startblokken en na een lange rush van Chantal wist Lynn van der Wijst voor de goal af te ronden: 2-1. In minuut 62’ scoorde Neelke Muijsenberg de 3-1  vanuit een corner genomen door Lynn van der Wijst. Hierna scoorde Trekvogels nog de 3-2 uit een scrimmage en daar bleef het bij.

3-2 winst tegen een  team die een klasse hoger voetbalt  is een goed resultaat, zeker met een gehavende selectie. Celine, bedankt voor het verdedigen van ons doel. Aanstaande donderdag speelt Wittenhorst VR1 thuis  nog een laatste oefenwedstrijd vóór de carnaval, tegen ZSV VR1 uit Zeilberg / Deurne. Dit team speelt in de 2e klasse.