Welkomstflyer voor gasten van ons sportpark

3 januari 2024

Wittenhorst heeft vanaf de volgende periode voor elke tegenstander die als gast op ons sportpark komt een welkomstflyer! Het is een warm welkom voor iedereen die onze club bezoekt. Af te halen bij het wedstrijdsecretariaat.

De sleutels van de kleedlokalen kunnen afgehaald worden bij het wedstrijdsecretariaat, je krijgt dan direct de flyer mee. In de flyer kunnen onze gasten de wedstrijdinformatie invullen en vinden ze praktische details zoals een plattegrond van het complex, de locatie van het meidenlokaal en gebruik van de 'Wedstrijdzaken app'. Ook staan er enkele normen en waarden op die onze club hoog in het vaandel heeft staan. Voor leiders van het bezoekende team zijn er vier consumptiebonnen, inwisselbaar voor koffie en thee.

We hopen dat deze flyers bijdragen aan een warme en gastvrije sfeer op onze club. Ben je leider of coach bij een wedstrijd op de zaterdag of zondag, attendeer de tegenstander dan ook op deze welkomstflyer. Laten we samen ervoor zorgen dat iedereen zich welkom voelt bij Wittenhorst!