Wittenhorst G Team klaar voor Special Olympics!

29 juni 2016

Op 1, 2 en 3 juli 2016 zijn de Special Olympics, het grootste landelijke sportevenement voor mensen met een verstandelijke beperking. De Special Olympics starten op vrijdag 1 juli met een officiële openingsceremonie in het Goffertstadion in Nijmegen, waarna in het weekeinde (2-3 juli) de 2400 sporters op verschillende locaties in Nijmegen, Wijchen en Groesbeek gaan sporten. Het Special Olympics Dorp is opgebouwd in Heumensoord zodat de sporters hier kunnen verblijven op 1, 2 en 3 juli 2016.

Horst aan de Maas is op voetbalgebied vertegenwoordigd door de G Teams van RKsv Wittenhorst en SVEB, wij wensen beide teams en de begeleiders natuurlijk heel veel succes, maar vooral erg veel plezier in het toernooi waaraan zeker 50 teams zullen deelnemen. Namens Wittenhorst is fotograaf Freek Exterkate aanwezig om tijdens dit prachtige evenement voor spelers en begeleiding de gedenkwaardige momenten vast te leggen in een prachtig fotoalbum. Wittenhorst G team, dat dit jaar het 5 jarig jubileum viert, speelt haar wedstrijden op zaterdag en zondag. De spelers en speelsters van Wittenhorst en SVEB zullen maandag 4 juli door Wethouder Bob Vostermans in de Raadszaal van het gemeente huis worden ontvangen voor een huldiging.

Programma zaterdag 2 juli:

Uiteraard rekent het G team van Wittenhorst op supporters die het team komen ondersteunen. De wedstrijden worden gespeeld op:

Sportpark Woezik

Randweg Noord 10

6601 NX Wijchen

Programma zaterdag

10.00 uur (Veld 1A) RKHSV Heugen G1 – RKsv Wittenhorst G1

11.30 uur (Veld 1B) RKsv Wittenhorst G1 – Wijhe’92

13.30 uur (Veld4A) RKsv Wittenhorst G1 – Sportclub Irene

15.00 uur (Veld1B) RKsv Wittenhorst G1 – SV Koedijk G3

Het zondagprogramma wordt bekend gemaakt op basis van de resultaten van de wedstrijden op zaterdag.