Wittenhorst hervat zondag a.s. competitie

19 januari 2017

De kans is wel groot dat Wittenhorst zondag de inhaalwedstrijd gaat spelen tegen Minor. Een dag eerder zal Deurne met Venray de degens gaan kruisen. Beide wedstrijden staan nog open en dan pas is het duidelijker hoe de zaken ervoor staan.

Wittenhorst gaat met vertrouwen naar Nuth om het sterke Minor te bekampen. De ploeg uit Zuid-Limburg staat met 2 punten minder net onder Wittenhorst. Bij winst kan er dus goede zaken gedaan worden. Het zal dan wel o.a. de snelle en vaardige Amin Elalji geneutraliseerd moeten worden.

Bij de Horstenaren maken voor het eerst in competitieverband de van een lange blessure teruggekeerde Michiel Hanssen en Chris Jakobs deel uit van de selectie. Na enkele oefenpartijen kunnen ze tot grote vreugde van de partij zijn.

Natuurlijk zijn onze supporters weer aanwezig. Het is na een lange pauze eindelijk weer een trefpunt langs de lijn. Het sportpark van Minor is gelegenaan de Kollenberg 2 in Nuth.

Selectie:

1 John Tissen, 2 Tom Zanders, 3 Bart Spreeuwenberg, 4 Will Spreeuwenberg, 5 Bart Zanders, 6 Frank Peeters, 8 Daan Hendriks, 9 Jeffrey Spee, 10 Daan Verlijsdonk, 11 Willem Heijnen, 12 Kevin van Asten, 14 Michiel Hanssen, 15 Joost van Rensch, 16 Chris Jakobs, 17 Stan Spee, 18 Bram Rubie, 19 Sjors Witt, 20 Denny Bongers.

Bijeenkomst: 11.45 uur de Lange.

Vertrek bus 12.15 uur ING-bank.