Wittenhorst JO19-1 wint bekerwedstrijd

15 december 2016

O19 speelde op woensdagavond de bekerwedstrijd thuis tegen MVC’19 uit Maasbree die eigenlijk gepland stond voor komende zaterdag.

Eerste helft was ronduit schandalig!! Zo slecht hadden we onze O19-1 dit seizoen nog niet gezien. Mede hierdoor gingen we met een 0-1 rusten. Tijdens de rust werd de puntjes op de i gezet en werden meteen de wissels opgebruikt. Dit had 2e helft nog niet meteen effect want in de 52e minuut werd het zelfs 0-2.
We waren wakker geschud er de remmen moesten los. Het ging ineens lopen en het ging rap.
61e minuut 1-2 Joost, 63e minuut 2-2 Jeffrey, 65e minuut 3-2 Joris, 66e minuut 4-2 Stijn.

Maasbree was gebroken en was niet meer bij machte om de middellijn over te steken. In de 84e minuut nog de kers op de taart met een vrije trap van Luc die via onderkant lat en binnenkant paal binnen ging.
Jammer van de eerste helft, maar een knap herstel in de tweede.