Wittenhorst laat zich makkelijk afbluffen

9 oktober 2016

Wat een contrast met de wedstrijd van vorig seizoen toen Wittenhorst met de nipte zege zich veilig kon stellen. Heden was alleen het eerste kwartier van de Horstenaren uitstekend. Echter doelpunten maken is toch een vak apart. Toen dit niet lukte kwam Deurne sterk terug en strafte dit in de 30e min. feiloos af. Uit een vrije trap kon Riuhendrey Martina met een kopbal de 1-0 op het scorebord brengen. De ruststand ontstond wederom uit een onoplettendheid.  Dezelfde speler schoot droogjes de 2-0 binnen. Hierna ontstond er een vervelend incident op de tribune. Een supporter van Deurne kreeg een woordenwisseling met een toeschouwer van ZSV met een valpartij van de tribune, indigend in het ziekenhuis.

Na de pauze wederom een Wittenhorst dat niet bij de les. Er zat geen dreigin in,  iets wat de thuisclub wel had. Uiteindelijk werd de einduitslag 3-0. Een duidelijke maar wel geflatteerde nederlaag. Wittenhorst zal nu uit een ander vaatje moeten tappen om dit smadelijke verlies om te zetten in een beter resultaat.

Uitslagen overge selectieteams

Wittenhorst 2 moest heel diep buigen voor de reserves van TOP 2. De 6-1 nederlaag zegt meer dan genoeg.

Het vrouwenteam kon een puntje afsnoepen van Leveroy VR1. Dames de goede weg is ingezet.

Wittenhorst O19-1 ging op bezoek bij het altijd lastige Margriet. Enigszins gehavend begonnen ze aan de wedstrijd, en het was vanaf het begin Margriet dat de betere ploeg was, dat leidde uiteindelijk in de 34e minuut tot de verdiende 1-0 voorsprong voor de Brabanders. Op slag van rust kwam Luc verassend alleen voor de keeper, de keeper redde subliem. Direct na rust weer een grote mogelijkheid, maar opnieuw ging de bal er niet in. Wittenhorst startte gretig, maar uit het niets viel de 2-0. Daarna was het over en sluiten, Margriet liep simpel uit naar een 4-0 overwinning, en is helaas de eerste nederlaag een feit. Komende week fit worden en dan op naar de volgende wedstrijd, thuis tegen Schijndel.