Zondag 14 april: tegen gereduceerd tarief naar VVV-Venlo – FC Groningen

15 maart 2024

Leden en vrijwilligers van Wittenhorst krijgen de kans om tegen een gereduceerd tarief de wedstrijd VVV-Venlo – FC Groningen te bezoeken. De wedstrijd is op zondag 14 april en start om 16.45 uur.

Slotfase van het seizoen

VVV-Venlo is nog altijd in de race voor een ticket voor de play-offs en de verschillen op de ranglijst zijn klein. Met nog slechts één periode te gaan, kunnen de geel-zwarten de steun dus heel hard gebruiken in de slotfase van het seizoen. De wedstrijd tegen FC Groningen belooft een mooie en spannende wedstrijd te worden.

Praktische zaken

• Jeugdspelers en vrijwilligers betalen €2,50,- per kaartje. Voor leden van de senioren wordt een bijdrage van €5,- gevraagd.
  • Het is de bedoeling dat je de wedstrijd met eigen vervoer bezoekt.
  • Na het invullen van onderstaand formulier ontvang je op korte termijn een betaalverzoek. Je bestelling is pas definitief na het betalen van het betaalverzoek. We vragen om uiterlijk 26 maart te betalen.