Zondag start bekercompetitie met Wittenhorst-Centrum Boys

28 augustus 2017

Na een viertal oefenpartijen gaat komende zondag 3 september het echte werk beginnen, althans de bekercompetitie gaat starten.

Wittenhorst is ingedeeld in de landelijke poule met Centrum Boys, Blerick en Volharding. In deze landelijke poule gaan de eerste twee over naar de knock-out fase oftewel tweede ronde.

De eerste wedstrijd gaat Wittenhorst thuis beginnen tegen het onberekenbare Centrum Boys uit Sittard, gepromoveerd naar de tweede klasse H. Geen tegenstander om te onderschatten.

Wittenhorst heeft dan wel een succesvolle oefenperiode afgewerkt, het gaat nu ergens om en dan loopt het vaker anders.

Supporters, kom maar sportpark Ter Horst om onze nieuwe selectie aan te moedigen. Aanvang 14.30 uur.

De overige wedstrijden staan gepland als volgt:

zondag 10 sept.:    Blerick-Wittenhorst

zondag 17 sept.:    Volharding-Wittenhorst