Grote bijdrage dankzij Rabo ClubSupport

13 oktober 2023

Geweldig nieuws! Dankzij onze deelname aan de Rabo ClubSupport stemcampagne hebben we een fantastische financiële bijdrage ontvangen van maar liefst € 1.158,76. Een grote dank aan iedereen die op ons heeft gestemd!

Deze bijdrage is bestemd voor de aanschaf van, onder andere, nieuwe voetbalmaterialen zoals bijvoorbeeld trainingsdoeltjes, ballen, hoedjes en hesjes. Dit is essentieel om de kwaliteit van onze trainingen te blijven waarborgen en onze spelers het beste van het beste te bieden.

Rabo ClubSupport bedankt!

Rabo ClubSupport is niet zomaar een campagne. Het is een initiatief waarbij de Rabobank clubs en verenigingen ondersteunt. Niet alleen financieel, maar ook met kennis en netwerk. Verenigingen zijn onmisbaar in onze samenleving en elke financiële bijdrage zorgt ervoor dat verenigingen de maatschappelijke functie die ze hebben, kunnen blijven vervullen.