HIC Catering en Secutor Security BV versterken de Businessclub

27 oktober 2016

Vol trots kunnen we mededelen dat er weer twee nieuwe leden toegevoegd zijn aan de Businessclub. Via dit bericht stellen wij hen graag aan u voor!

HIC_Catering.JPG

HIC Catering

HIC catering uit Horst is opgericht door Roel en Jules Francken. Vanuit de locatie in Horst voorziet HIC catering hun klanten van buffetten, feestverzorging en andere service op gebied van eten en drinken in Noord- en Midden-Limburg.

Daarnaast verzorgt HIC Catering ook warme maaltijden en broodmaaltijden aan huis. Deze warme maaltijden worden dagelijks versbereid met alleen hoogwaardige en verse producten. Vervolgens worden deze aan huis bezorgd in een thermobox, dat er voor zorgt dat het eten goed heet blijft tijdens het vervoeren. Ook kunt u terecht bij HIC Catering voor verse gekoelde maaltijden en verzorgen zij ook uw broodmaaltijden. HIC Catering werkt niet met contracten en overige kosten, u betaalt enkel en alleen voor de bestelde maaltijden, natuurlijk houden zij rekening met uw allergieën en dieetwensen.

HIC Catering - Jules Francken - 06-42872604 -  maaltijden@hiccatering.nl

Secutor_Security.JPG

Secutor Security BV

Secutor Security is een landelijk opererend bedrijf en een succesvolle en betrouwbare leverancier van verschillende beveiligings- en bewakingsdiensten in heel Nederland en zijn gevestigd in Venray. Kwaliteit komt bij Secutor Security op de eerste plaats. De medewerkers zijn in het bezit van diverse diploma’s en certificaten. Ook hebben zij diverse praktijk cursussen gevolgd zoals het omgaan met agressie, conflicthantering, BHV en EHBO. Samenwerking met de opdrachtgever is essentieel voor een toonaangevende en transparante aanpak. Als betrouwbare partner, staat het nakomen van afspraken naar opdrachtgevers/medewerkers hoog in het vaandel. De medewerkers(sters) van Secutor Security zijn gescreend bij het Ministerie van Justitie. De diensten bestaan uit; Horeca beveiliging, Straatcoaches, Evenementenbeveiliging, Persoonsbeveiliging, Receptie/Objectbeveiliging, Winkelsurveillance, Verkeersregelaars, Hondenbeveiliging, Alarmopvolging.

Secutor Security BV – De Voorde 10 – 5807 EZ Oostrum – info@secutorsecurity.nl

Heeft u ook interesse in een lidmaatschap van de Businessclub? Neem dan contact met ons op via businessclub@rksv-wittenhorst.nl