In Memoriam: Frans Vercoulen

2 mei 2024

Afgelopen weekend bereikte ons het verdrietige nieuws dat ons lid Frans Vercoulen plotseling is overleden.

Frans, die na zijn verhuizing van Venlo naar Horst, zijn voetbalpassie voortzette bij de veteranen van Wittenhorst werd gezien als een leuke en gezellige speler. Geen wonder dat Frans bereid werd gevonden om zich nog meer voor de club in te zetten en zodoende werd hij actief binnen de activiteitencommissie waar hij als penningmeester fungeerde. Vooral in de jaren 90 was Frans betrokken bij het organiseren van het muziekspektakel 'Goud van Oud', dat Wittenhorst meer dan een mooi zakcentje opleverde.

De afgelopen jaren was Frans, sinds de oprichting van het wandelvoetbal, speler van dit team. Helaas was hij door met name een blessure aan zijn voeten en heupen minder actief. Maar wanneer hij kon, was Frans aanwezig om wedstrijden en trainingen van zijn team bij te wonen.

Frans zijn aanwezigheid en steun zullen gemist worden. Onze gedachten gaan uit naar zijn familie en vrienden en wij wensen hen veel sterkte met het verwerken van dit verlies.

Frans Vercoulen.png