Laatste kans: Aanmelden kaderavond

22 mei 2017

De jaarlijkse kaderavond voor vrijwilligers vindt dit jaar plaats op zaterdag 3 juni. De kaderavond wordt gehouden bij het Parkhotel Horst en begint om 20.00 uur.

Via deze weg wil het hoofdbestuur alle vrijwilligers van Wittenhorst uitnodigen voor de kaderavond.  Met de organisatie van deze gezellige avond wil het hoofdbestuur de vrijwilligers bedanken voor hun inzet in het lopende seizoen. Tijdens de kaderavond wordt de muziek verzorgd door een DJ en wordt er een buffet geserveerd.

Vrijwilligers kunnen zich tot uiterlijk zaterdag 27 mei aanmelden voor de kaderavond. Dit kan door een e-mail te sturen naar kaderavond2017@rksv-wittenhorst.nl. We willen je vragen om je functie binnen Wittenhorst te vermelden bij je aanmelding en aan te geven of je met of zonder partner komt.

We hopen op 3 juni veel vrijwilligers te mogen begroeten!

Namens het hoofdbestuur,

Ton Hagens