Wittenhorst JO13-1 bekroont seizoen met bekerwinst

20 mei 2017

Wittenhorst JO13-1 heeft beslag weten te leggen op de beker. De ploeg van Willem-Jan van Rens wist na een 1-0 ruststand uiteindelijk ruim met 4-0 te winnen van VVV ’03 JO13-1.

Na een minuut of 15 kwam de eerste kans van VVV, wat voor hun een corner opleverde. Jens zat er goed tussen en hervatte het spel supersnel. Jens bracht door deze snelle handeling Tom in stelling, die Omar aanspeelde, die zich prima vrij speelde en de bal in de verre rechter hoek schiet en scoort zo de bevrijdende 1-0.

In het begin van de tweede helft gaf Omar een schitterende pass door het midden op Jens C., die de bal net onder controle kon krijgen en met een verdediger op de hielen tikte hij de bal in de linker benedenhoek :2-0.

Tien minuten voor het einde rondde Omar bekwaam af: 3-0. Het vraagteken op het spandoek: Zet 'em op, Wittenhorst bekerkampioen (?), werd van het spandoek geknipt.

In het slot creëerde de ploeg nog enkele kansen. Bij een van deze kansen zette Omar de bal perfect voor vanaf rechts, waar Job met buitenkantje rechts schitterend in de verre hoek afrondde: 4-0.

Jongens een knap resultaat. Met twee bekers zijn jullie huiswaarts gekeerd en 10 juni op naar Schijndel voor de districtsfinale.

Wittenhorst JO15-1 heeft de bekerfinale helaas op een nippertje misgelopen. Na een gelijk opgaande wedstrijd tegen Bekkerveld werd er uiteindelijk na penalty’s verloren. Tijdens de wedstrijd creëerde beide ploegen weinig kansen, maar de intensiteit was hoog. Na een 0-0 eindstand moest er een penaltyserie aan te pas komen. Helaas liep deze voor Wittenhorst minder er werd deze met 5-4 verloren. Jullie mogen trots zijn op de bekercampagne en jullie kunnen terugkijken op een super seizoen!

Wittenhorst JO15-2 kwam in de kwartfinale van de beker tegen Vitesse ’08 te kort: er werd in Gennep met 8-1 verloren van de kampioen in 2e klasse 3. Ondanks deze nederlaag kan de ploeg terugkijken op een knappe campagne met een uitstekende kwartfinale plek als uiteindelijke resultaat. Dames en heren; jullie mogen trots zijn!