Wittenhorst verplettert hoofdklasser Alverna

18 mei 2017

De eerste wedstrijd in de nacompetitie voor een plaats in de hoofdklasse werd voor Wittenhorst een groot succes. Wittenhorst speelde een fenomenale partij voetbal in Alverna. De hoofdklasser Alverna, die de afgelopen weken zo goed op dreef was, werd volledig van de mat geveegd door de ontketende Horster ploeg.  Met schitterende aanvallen werd de Alverna defensie grondig ontregeld en na een 1-4 ruststand, maakte Wittenhorst na rust helemaal gehakt van de hoofdklasser. Een grandioze 1-6 zege ging mee terug naar Horst. De in grote getale aanwezige Horster supporters genoten van een heerlijke wedstrijd en  beloonden de spelers met een  ovationeel applaus na afloop!
Zondag om 14.30 uur volgt het tweede deel van het eerste drieluik en wel thuis tegen HFC EDO Haarlem, eveneens een eersteklaser. Zij verloren de eerste nacompetitiewedstrijd tegen het zeer sterke Goes met 0-4.

Zie ook:

OI000613.jpg