Roeland van Oudenhoven nieuwe trainer Wittenhorst 2

8 mei 2017

Het bestuur van RKsv Wittenhorst is verheugd mede te delen dat met ingang van het nieuwe seizoen een nieuwe trainer voor ons seniorenteam Wittenhorst 2 is gevonden in de persoon van Roeland van Oudenhoven.

Roeland is een ervaren trainer van 53 jaar en woonachtig in Neer. Roeland is in het verleden o.a. trainer geweest van Melderslo 1, RKsvn Neer 1, Koningslust 1 en VV Holthees 1. Hij omschrijft zichzelf als een enthousiaste teambuilder die zich graag in het belang van de club en voor de ontwikkeling van de spelers en het team wil inzetten.

Wij hebben er vertrouwen in dat Roeland de gewenste trainer is voor Wittenhorst 2 en wensen hem veel succes en plezier in zijn aanstaande trainersperiode bij Wittenhorst.

Namens het bestuur

Marcel Kuijpers