Seizoensopeningsdag zondag 24 september

23 september 2017

Het nieuwe voetbalseizoen is inmiddels in volle gang. Zowel de senioren- als de juniorenteams hebben de eerste bekerwedstrijden achter de rug. RKsv Wittenhorst wil dit nieuwe seizoen graag met al haar leden feestelijk en gezellig openen. Voor de seniorenteams zal zondagochtend 24 september eieren met spek worden gebakken vóór aanvang van hun voetbalwedstrijd. Dit geldt zowel voor thuis- als uitspelende Wittenhorst teams. Voor het vertrek kunnen de spelers hun maag dus al goed gevuld hebben. Wij hopen dat alle seniorenteams meedoen en hiermee hun eerste drie punten gaan pakken. Elk team kan zich voor het ontbijt opgeven of afmelden bij coördinator senioren: Leo van den Bekerom.

Ook voor de jeugdspelers en ouders heeft Wittenhorst een programma opgesteld. Vanaf 09.00 uur ’s ochtens zullen onze seniorenteams hun wedstrijden gaan spelen, met als klap op de vuurpijl Wittenhorst 1. Zij zullen om 14.30 uur hun competitie openen met een thuiswedstrijd tegen Wilhelmina ’08. Deze middag gaan wij feestelijk inluiden met een barbecue voor alle leden, ouders en kinderen. Vanaf ongeveer 12.00 uur zullen de hamburgers en worstjes voor jullie worden gegrild.

Naast de wedstrijden wordt er muziek gedraaid in de kantine door enkele DJ’s, is er een stormbaan voor de jongere jeugd en kan men s’middags voetballen op de kunstgrasvelden. En tijdens de wedstrijd van Wittenhorst 1 kunnen we de spelers naar een eerste competitiezege supporteren.

Wij hopen jullie allemaal in grote getalen te mogen verwachten op de seizoensopeningsdag op zondag 24 september op Sportpark Ter Horst!