Spelers van de week Wittenhorst - Nemelaer

30 januari 2024

Milan van Hoenselaar (JO10-1) en Michiel Freriks (JO10-1) zijn zondag 4 februari de spelers van de week bij Wittenhorst 1 tegen Nemelaer. Na het pak slaag afgelopen zondag kan Wittenhorst de punten goed gebruiken. Moedig onze jongens daarom flink aan heren!

De 11 van Milan van Hoenselaar

1. Op welke basisschool zit je?  Basisschool De Weisterbeek

2. In welke groep zit je?  Groep 6

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen

3. Wat wil je later worden?  Profvoetballer

4. In welk Wittenhorst-team speel je?  JO10-1

5. Wie is jouw trainer? Mijn vader

6. Op welke plaats sta je in het team?  Middenveld

7. Wat vind je zo leuk voetballen? Ik kan er veel energie in kwijt

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? Ajax

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Mbappé en Haaland

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Jeroen Verkennis

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 3-0 voor Wittenhorst

De 11 van Michiel Freriks

1. Op welke basisschool zit je? De Weisterbeek in Horst

2. In welke groep zit je?  Groep 6

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen, volleyballen, golfen, en veel andere sporten met een bal. Verder vind ik het leuk om te gamen, rondje fietsen met papa of opa en in de tuin werken.

3. Wat wil je later worden?  Prof voetballer, prof volleyballer of piloot.

4. In welk Wittenhorst-team speel je?  JO10-1

5. Wie is jouw trainer? Xander Hollard en de papa’s en mama’s van mijn teamgenoten.

6. Op welke plaats sta je in het team?  Dat wisselt nog bij ons, maar ik sta het liefste links voor.

7. Wat vind je zo leuk voetballen? Dat je iets leuks met je vrienden/team doet, lekker buiten zijn, en hopelijk ook winnen ;)

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team?  Die heb ik niet

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, Neymar JR en Kylian Mbappe

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Die heb ik niet

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 3-2 voor Wittenhorst

Word ook speler van de week

Ken jij iemand die in JO10 of JO11 voetbalt en ook speler van de week zou moeten zijn? Stuur dan een mail naar henkhoeijmakers@rksv-wittenhorst.nl. Deze dag word je in de watten gelegd tot en met. Je krijgt een uniek kijkje achter de schermen, komt in het kleedlokaal tijdens de peptalk van de coach van onze vaandelteams, mag een balletje meedoen tijdens de warming-up en doet de aftrap. Je krijgt een mooie bal om handtekeningen op te verzamelen en eigen Wittenhorst 'hero card'. Een dag om nooit te vergeten.