Sponsoravond Wittenhorst bij Parkhotel

13 september 2017

Op donderdag 7 september vond in Parkhotel Horst de jaarlijkse sponsoravond van RKsv Wittenhorst plaats. Teruggekeken kan worden op een zeer drukbezochte en geslaagde avond, waarbij de vereniging haar dank uitsprak aan alle sponsoren en waar gezamenlijk vooruit werd gekeken op het nieuwe seizoen 2017-2018 en de verdere toekomst waarin verjonging en verbinden centraal staan.

Na de opening van de avond door Hay Emonts kwam voorzitter Ton Hagens aan het woord over de ontwikkelingen die het afgelopen jaar hebben plaats gevonden binnen en rondom Wittenhorst en wat dat doet met de huidige stand van zaken. De veranderingen op zowel bestuurlijk als technisch vlak (bijvoorbeeld de nieuwe hoofdtrainer Ales Jurcik) werden toegelicht en er werd uitgebreid stil gestaan bij de ontwikkelingen rondom Afslag 10 en de rol die Wittenhorst hierin speelt. Ook werd er nogmaals vol trots teruggekeken naar het succes en de huldiging van Europees kampioene Dominique Janssen.

Vervolgens nam Eric van Kempen, voorzitter van de Businessclub Wittenhorst, het woord en werd er ingegaan op de ontwikkelingen en activiteiten van Businessclub Wittenhorst. Zo lichtte Eric het project ‘Fit naar werk’ toe, waarbij de businessclub in samenwerking met Wittenhorst en de gemeente Horst aan de Maas uitkeringsgerechtigden ondersteunt met het vinden van een baan. Voor komend seizoen staan er voor de businessclub weer een aantal mooie activiteiten op de planning, met als afsluiting een evenement in mei 2018 i.s.m. de Businessclub van Venray.

Het eerste deel van de sponsoravond werd afgesloten met het voorstellen van de nieuwe selectie van Wittenhorst inclusief de begeleiding. Hay Emonts interviewde enkele spelers en de nieuwe trainer, die nog weinig los wilde laten over de doelstellingen voor het aankomende seizoen.

Na een korte pauze werd de avond voortgezet middels een interactieve presentatie. De aanwezigen werden door ondernemer Benno Schildkamp en voormalig top scheidsrechter Eric Braamhaar meegenomen in het thema ‘fluitend ondernemen’. Er werd een link gelegd tussen ondernemen en de voetbalsport, wat bij de aanwezigen tot veel nieuwe inzichten leidden.

Na diverse interessante en grappige anekdotes werd de avond officieel afgesloten en was er voor de aanwezigen nog voldoende gelegenheid om onder het genot van een hapje en drankje na te praten.

Sponsoravond_2017_2.jpg

Sponsoravond_2017_3.jpg