Zondag 17 sept. laatste poulewedstrijd Wittenhorst

14 september 2017

Vooraleer de competitie gaat beginnen (zondag 24 sept.) speelt Wittenhorst zondag 17 september in Vierlingsbeek tegen Volharding. Voor Wittenhorst geen onbekende tegenstander. Het speelde steeds boeiende wedstrijden tegen de Brabanders.

Afgelopen zondag won Wittenhorst in Blerick vrij makkelijk met 4-0, daarentegen verloor Volharding tegen Centrum Boys met 3-2. Deze tegenvaller zullen ze zondag dus goed moeten maken en dan met grote cijfers nog wel.

Met dus nog een week voor de competitie zullen onze spelers zich waar willen maken en daarom rekenenwe op een strijdig elftal.

Supporters op naar sportpark Soetendaal.

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Dennie Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 12.30 uur.