Vacature Trainer Heren 2

zoekt voor het 2e heren selectieteam een

TRAINER-COACH

m.i.v. het seizoen 2017-2018

Het 2e heren selectieteam speelt momenteel in de 1e klasse B Zuid 2.

De uitdaging:

• Training/coaching aan een ambitieus en volwaardig 2e selectieteam van Wittenhorst met 20 spelers en een complete staf inclusief verzorger.
  • De getalenteerde spelers uit de eigen jeugd verder ontwikkelen o.b.v. duidelijk geformuleerde visie met als ultieme doel: aansluiten bij het niveau van Wittenhorst 1.
  • Uitdragen van het technisch beleid van Wittenhorst m.b.t. speelstijl en speelwijze.
  • Correct bijhouden van individuele ontwikkelingen van de spelers in het Speler Volg Systeem.
  • Regelmatig technisch overleg met trainer Wittenhorst 1 en Coördinator Selectie Senioren.

De kandidaat:

• Bezit het diploma TC-3.
  • Heeft meerdere jaren ervaring als jeugdtrainer JO-19 op minimaal Hoofdklasse niveau of als opleidingstrainer bij senioren.
  • Heeft meerdere jaren ervaring als speler op minimaal 3e klasse KNVB-niveau.
  • Is in eerste instantie opleidingsgericht en in tweede instantie prestatiegericht.
  • Heeft daarvoor goede communicatieve, contactuele en motiverende eigenschappen.
  • Voelt zich een verenigingsman die zich wil voegen naar de clubcultuur van Wittenhorst.
  • Heeft oog en interesse voor het aankomende jeugdtalent.

Het aanbod:

• Een bij de ambitie van Wittenhorst 2 passend salaris en faciliteiten.
  • Uitstekende trainingsfaciliteiten.
  • Een gemotiveerde spelersgroep in een ambitieuze vereniging
  • Wederzijdse intentie voor een trainersperiode van minimaal drie jaar.

Indien je interesse hebt, richt je motivatiebrief en CV dan per mail vóór 15 maart  2017 aan Theo Coenen (Technisch Coördinator Selectie Senioren): theyvon@ziggo.nl

Geselecteerde kandidaten worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.