Verslag selectieteams zaterdag 15 april 2017

15 april 2017

Wittenhorst JO13-1 plaatst zich voor halve finale beker!

Na een keurige 0-3 zege bij Hoofdklasser Laar is Wittenhorst JO13-1 doorgedrongen tot de halve finale van de beker. Al na 21 seconden werd de toon gezet: 0-1. Nadat de 0-2 uit een corner viel, werd de tweede helft keurig uitgespeeld en werd er uiteindelijk met 0-3 gewonnen. A.s. woensdag wordt er geloot, mogelijke tegenstanders zijn VVV’03, Venray JO13-1 en Venray JO13-2. Een super seizoen voor de mannen van Willem Jan van Rens: naast het bekersucces ligt een top-twee klassering in 3e divisie voor het oprapen. Daarnaast hebben zij alweer 7 (!) wedstrijden op rij de nul gehouden! Succes mannen!

Wittenhorst JO19-1 moet nog even wachten op handhaving. Na een 0-3 thuisnederlaag tegen nummer vier Erp, is de voorsprong op DAW zes punten met nog twee duels voor de boeg. Over twee weken kunnen de mannen het thuis tegen Boekel Sport afmaken. Succes, de handhaving is binnen handbereik!

Na het behaalde kampioenschap van vorige week, vertoeven de mannen van Wittenhorst JO17-1 in Hasselt voor een internationaal toernooi. Door zeges op Terborg (2-0), Old Veste (1-0) en een 1-1 gelijkspel tegen het Franse Vallée, spelen zij morgen in de kampioenspoule! De JO17-2 heeft tweemaal gelijkgespeeld (tegen Winterswijk en Le Mans (Fra) en met 2-0 verloren van Helpman. Gezien de foto is het goed vertoeven aldaar! Morgen nog een uitdagende dag voor de boeg. Geniet ervan mannen!

Wittenhorst JO15-1 boekte een prima 1-0 zege uit bij Helden. Door deze zege én het verlies van Brabantia is een derde plek nu veiliggesteld. Proficiat mannen! Een derde plek in 3e divisie D is reuzeknap. Volgende week tegen nummer 8 NWC. Alvast succes mannen!

Middels een 4-1 thuiszege op Venlosche Boys zijn de mannen van Wittenhorst JO12-1 weer gestegen naar plek 2 in 1e klasse A. Concurrent DAW moet wel nog één wedstrijd inhalen. Door het gelijkspel van concurrent Venray is de voorsprong op deze naaste belager voor plek drie nu vier punten. Hierdoor ligt een top-drie klassering binnen handbereik. Over twee weken tegen Brandevoort kan dit al een feit zijn. Alvast succes mannen!