Wittenhorst JO13-1 gaat op jacht naar de halve finale!

13 april 2017

Voorbeschouwing zaterdag 15 april

Voor de mannen van Wittenhorst JO13-1 staat een prachtig affiche op het programma.

Om 11.00 uur gaan zij op Sportpark Laarderveld in Weert hun kwartfinale afleggen voor de beker tegen Laar. Deze ploeg staat tweede in Hoofdklasse K.
Dit betekent dus een clash tussen de nummer twee van 3e divisie en de nummer twee in Hoofdklasse! Het beloofd een hele spannende en boeiende wedstrijd te worden. Mannen, succes!

De mannen van Wittenhorst JO19-1 gaan met drie punten op zak hun inhaalwedstrijd spelen thuis tegen Erp (14.30 u.).
Deze tegenstander staat op een keurige vierde plek en wist de laatste twee wedstrijden te winnen zonder een tegendoelpunt te incasseren. In september wist Wittenhorst nog met 1-2 te winnen in Erp. Het beloofd dus een spannende en uitdagende wedstrijd te worden. Mocht er minimaal één punt worden behaald, zijn de mannen 100%  zeker van nog een jaar Hoofdklasse voetbal!

De kersverse kampioenen van Wittenhorst JO17-1 hebben nog maar nét hun schaal teruggevonden of er staat een internationaal toernooi in Hasselt op het programma!
Tijdens dit weekendtoernooi spelen zij (net als de JO17-2) wedstrijden tegen leeftijdsgenoten uit o.a. Denemarken, Frankrijk en België.
Een fantastisch mooie ervaring en hopelijk keren de mannen met een koffer vol ervaring (en een prijs?) terug uit Hasselt! Mannen, succes en geniet ervan!

Wittenhorst JO15-1 kan haar derde plek in 3e divisie D veilig stellen wanneer er uit bij nummer 11 Helden wordt gewonnen. Gezien de goede reeks waar de mannen mee bezig zijn en de eerdere 4-0 zege in november, zou dit geen probleem mogen zijn. Maar, onderschatting ligt op de loer! Concentratie en mentaliteit zullen aanwezig moeten zijn om de drie punten mee terug naar Horst te nemen. Mannen, zet ‘m op!

De ongeslagen kampioen Wittenhorst JO14-1 wil uit bij Sportclub Irene haar reeks succesvol afsluiten. Wanneer óók deze wedstrijd wordt gewonnen, zou het seizoen (op een bekernederlaag na) ongeslagen worden afgerond. Ook staat er nog een mooi doel voor ogen: met nog één wedstrijd voor de boeg is het doelsaldo 98-14. Dat wil zeggen dat de magische grens van 100 doelpunten nadert! Mannen, ga voor de 100 en blijf ongeslagen!

Wittenhorst JO12-1 kan thuis tegen Venlosche Boys haar derde plek verstevigen. Om 12.00 uur is de aftrap op Sportpark Ter Horst. In september wonnen de mannen van Noud Botden met 1-4 in Venlo.
Met concurrent Venray op de loer en nummer twee DAW nog in het vizier, zijn de drie punten hartstikke nodig! Mannen, ga ervoor!