Wittenhorst wint de Limgroup Cup!

12 april 2017

Door een overtuigende 6-1 zege op concurrent SV Someren heeft RKsv Wittenhorst voor de eerste maal de Limgroup Cup op haar naam mogen schrijven. ‘Jong Oranje’ stond bij rust met 2-0 voor door twee treffers van Joost van Rensch. Na rust scoorden zowel Joost als Jeffrey Cuppen nog tweemaal. Uit een tegenaanval kwam tussendoor de 5-1 van Somerse kant.

Door deze eclatante zege gingen de mannen van Wittenhorst concurrent Someren voorbij en mocht ‘Man of the Match’ Joost van Rensch de beker in ontvangst nemen uit handen van voorzitter Ton Hagens. Joost sprak van een mooie prijs voor de club en sprak namens iedereen de hoop uit op nog vele geslaagde edities van dit mooie toernooi waarbij de jeugd van regionale clubs de kans krijgt om zich op een positieve manier te ontwikkelen.

Einduitslag:

1 Wittenhorst         6-12       +3

2 Someren             6-10        +3

3 Volharding          6-7          +1

4 Venray                6-6          -7

De volgende spelers behoorden tot de selectie:

John Tissen, Dirk Scheres, Ruud Meijers, Sandro Cooiman, Stan Spee, Joris Peelen, Joost Wijnhoven, Joreno van de Ven, Joost van Rensch, Jimmie Janssen, Jeffrey Spee, Ravi Arts, Jeroen Reijnders, Luc van Kuijck en Jeffrey Cuppen.

Allemaal van harte gefeliciteerd namens iedereen van Wittenhorst!