Richard Aben nieuwe trainer Dames 1

9 april 2017

Het bestuur van RKsv Wittenhorst is verheugd mede te delen dat met ingang van het nieuwe seizoen een nieuwe trainer voor ons seniorenteam Dames 1 is gevonden in de persoon van Richard Aben.

Richard is 31 jaar, woont in Venray en heeft ondanks zijn jonge leeftijd al jarenlange ervaring in het damesvoetbal bij clubs als V.V. Excellent en SV Someren. Bij deze laatste club speelt hij met de Dames 1 in Hoofdklasse B.
Wij zijn met Richard overeengekomen dat we meerdere jaren met elkaar willen samenwerken om de continuïteit en de kwaliteit van het damesvoetbal bij Wittenhorst te waarborgen.

Daarnaast willen we melden dat we per direct een coördinator damesvoetbal hebben benoemd in de persoon van Ted Beekman. Ted is nu ook nog leider van het MO17 team.

Wij zijn erg blij met de benoeming van Richard en Ted. Wij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe trainer en de coördinator een positieve impuls gaan geven aan het damesvoetbal bij Wittenhorst, wat wij als Bestuur van harte ondersteunen.

Namens het Bestuur

Marcel Kuijpers