WITTENHORST JO17-1 EN JO14-1 PAKKEN DE TITEL!

8 april 2017

Op een volgepakt hoofdveld heeft de JO17-1 de titel in Hoofdklasse J behaald. Tegenstander Eijsden werd met 2-0 geklopt. De druk zat er aardig op en dat was vooral in de eerste helft te merken: Eijsden was zeer fel en Wittenhorst kwam maar moeilijk tot kansen. Toen er in het begin van de tweede helft een terechte penalty werd gegeven, rondde Niek deze koelbloedig af. Na dit doelpunt viel er een last van de schouders en schoot Sangay van afstand de bevrijdende 2-0 binnen. Na het verlossende fluitsignaal ontstond er een knallend feest en konden de (naar schatting) honderden supporters het feest meevieren. Mannen, gefeliciteerd namens iedereen van Wittenhorst en omstreken!

Op Sportpark Budel hebben de mannen van Wittenhorst JO14-1 met een overtuigende 4-0 zege de titel in 1e klasse A gepakt! De druk op deze wedstrijd was groot, aangezien de tegenstander bij een thuiszege op gelijke hoogte was gekomen. Dat de ploeg zo rustig is gebleven en onder druk een riante zege heeft geboekt, is des te knapper! De goals kwamen op naam van Maik (2), Willem en Koen. Na het laatste fluitsignaal brak de ontlading los en kon de titel terecht gevierd worden. Nu is het taak om het seizoen ongeslagen af te ronden. Mannen, geniet ervan en proficiat namens iedereen!

Na een periode zonder zege is het de mannen van Wittenhorst JO19-1 eindelijk gelukt om weer eens te winnen. Op bezoek bij nummer zes Schijndel/De Wit werd er knap met 1-0 gewonnen. Door deze zege stegen de mannen van Marcel Rooijmans naar plek 8 en is de voorsprong op nummer 10 DAW zes punten. Hiermee is behoud zo goed als veilig gesteld. Mannen, gefeliciteerd en rond het seizoen positief af!

De mannen van Wittenhorst JO15-1 boekten alweer hun 4e competitiezege in vijf wedstrijden! Op Sportpark Ter Horst werd het stugge Venlosche Boys overtuigend met 6-0 verslagen. Door deze eclatante zege is de voorsprong op nummer vier Brabantia acht punten met nog vier wedstrijden te gaan. Hiermee is een top-drie klassering zo goed als binnen. Mannen, een ontzettend knappe prestatie! Succes met het afronden van dit geweldige seizoen!

Even knap is de prestatie van Wittenhorst JO13-1. De ploeg van Willem-Jan van Rens won op bezoek bij Scharn met 0-2 en hield zo voor de vijfde opeenvolgende competitiewedstrijd de nul! Door het puntenverlies van concurrenten Unitas en NWC is de voorsprong op de naaste concurrent voor plek 2 nu vier punten met nog twee duels voor de boeg. Binnenkort kan de tweede plek worden veiliggesteld. Mannen, succes met het afronden van een geweldig seizoen! Een tweede plek in 3e divisie E zou een kroon zijn op een geweldig seizoen!

Wittenhorst JO12-1 weerde zich kranig in de topper bij nummer 3 DAW, maar verloor helaas met 1-0. Door deze nederlaag vindt de ploeg van Noud Botden zich terug op een derde plek. Met nog drie wedstrijden voor de boeg is het taak een top-drie klassering nu veilig te stellen. Volgende week zal hier thuis tegen Venlosche Boys een start mee moeten worden gemaakt. Succes, mannen!