Verslag selectieteams zaterdag 29 april 2017

29 april 2017

Wittenhorst JO19-1 speelt zich veilig na 6-3 zege op Boekel Sport!

De mannen van Wittenhorst JO19-1 hebben zich middels een spectaculaire 6-3 zege op subtopper Boekel Sport verzekerd van lijfsbehoud in Hoofdklasse. Na een 0-1 achterstand lobde Luc van Kuijck op prachtige wijze de 1-1 binnen. Na rust voetbalde Wittenhorst bij vlagen uitstekend en binnen no-time had Luc zijn hattrick compleet. Jeffrey Cuppen, Giel Beurskens en Charlie Schatorie zorgden voor de andere Horster doelpunten. Mannen, gefeliciteerd met het behoud; klasse gedaan!

Kampioen Wittenhorst JO17-1 heeft een zwaarbevochte 3-2 uitzege geboekt bij Laar. Na een 2-1 achterstand wisten de mannen van trainer Jimmy Lucassen op veerkracht alsnog de zege binnen te slepen; de prachtige 2-3 van Koen Saris viel in de absolute slotfase. Met deze zege staan de mannen op 67 punten, d.w.z. dat men het seizoen nog steeds af kan sluiten met een puntenaantal van maar liefst 70! Mannen, proficiat en zorg voor een knallende afsluiting van een prachtig seizoen!

Ook de mannen van Wittenhorst JO15-1 hebben drie punten weten te pakken. Op bezoek bij Schijndel/De Wit werd keurig met 1-3 gewonnen. Door deze zege wordt een keurig jaar in 3E divisie nogmaals bevestigd. De loting voor de beker is ook bekend: zaterdag 20 mei gaan de mannen de strijd aan met Bekkerveld voor een plaats in de finale! Het worden dus nog mooie weken voor de ploeg van Kevin van den Berg. Mannen, ook jullie proficiat en op naar een knallende afsluiting van een super seizoen!

Wittenhorst JO15-2 speelde een puike wedstrijd op bezoek bij GFC ’33 JO15-1. Helaas trokken de dames en heren met 4-3 nipt aan het kortste eind. Door deze nederlaag vindt de ploeg zich terug op een plekje in de middenmoot. Daarnaast spelen ook zij nog in de beker: zaterdag 10 mei moet Helden JO15-2 aan de zegekar worden gebonden. Alvast succes!

Wittenhorst JO13-1 heeft zich middels een 1-2 zege bij NWC verzekerd van de tweede plek in 3E divisie. De tegengoal viel pas vlak voor tijd en was de eerste tegengoal in 8 wedstrijden! Met een tweede plek in het eindklassement en nog een halve finale tegen Venray JO13-2 in het vooruitzicht, kan er al gesproken worden over een klasse seizoen. De kers op de taart volgt hopelijk in de komende weken. Mannen, klasse gedaan en succes de laatste weken!

Wittenhorst JO11-1 heeft ook drie punten weten te behalen. Middels een 4-2 zege op MVC zijn zij de tegenstander gepasseerd op de ranglijst en vindt de ploeg zich terug op een keurige plek in de middenmoot. Harstikke goed gedaan dames en heren!

De jeugd heeft vandaag het goede voorbeeld aan de mannen van Wittenhorst 1 en 2 gegeven. Hopelijk zorgen zij voor een nog mooier Wittenhorst-weekend!